Det spörs

bild (35)

Bild från Asters herrgård tagen i somras. Tänkte satsa på en inspirationsresa i Frödings fotspår när det blir varmare.

Då kan jag andas igen! 15 sidor till Galago är levererade. Kul att få vara med igen!

Nu ska jag ta sats, och kasta mig över mina andra arbetsuppgifter, bland annat en bild till Föräldravrålet, nytt till Nya Wermlandstidningen, det sista på Bonden Konrad mm. Men först ska jag vila lite!

En promenad till Backaplan i det fina vädret kanske? Det är en rätt lagom sträcka för ett par korta serietecknarben. Allra helst skulle jag vilja vara lite social också, får se om jag lyckas ragga upp nån kompis för en fika eller så. Det spörs, som vi säger i Värmland.

Och apropå Värmland (och vad det verkar i flera andra landskap), så verkar det som om mitt drömprojekt med Frödingserier blir av….

Lämna en kommentar